پناهندگی ترکیه
نوشته شده توسط : سمیه

اقامت دائم ترکیه از طریق پناهندگی

با توجه به این که اقامت دائمی در بعضی از شهرهای ترکیه غیرمجاز می‌ باشد. لذا اگر متقاضی درخواست خود را در یکی از استان‌های غیر مجاز ارائه نماید. پرونده وی به یکی از استان ‌هایی که در آنجا اقامت بلند مدت امکان ‌پذیر می ‌باشد ارجاع خواهد شد. لازم به ذکر است که کلیه دفاتر حمایتی اداره مهاجرت کشور ترکیه در قبال نیازهای حمایتی پناهجویان و آسیب‌های احتمالی مسئولیت دارند. جهت اطلاع از شرایط کار در ترکیه مقاله مشخص شده را از سایت مرجع ما مطالعه بفرمائید.

بنابراین چنانچه متقاضی نیازهای خاصی دارد باید فرد مصاحبه‌ کننده در اداره مدیریت مهاجرت استان را به طور کامل مطلع سازد. سپس در طی ارزیابی که اداره مذکور در رابطه با پرونده متقاضی انجام می ‌دهد. خواسته متقاضی بر حسب نیازهای اولویت‌بندی خواهد گردید.

 

 

به پایان رسیدن

از تاریخ ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۱۸ ثبت نام و تعیین وضعیت پناهندگی در کشور ترکیه توسط کمیساریای عالی سازمان ملل متحد پناهندگان به پایان رسید.

اداره کل مدیریت مهاجرت (DGMM) به عنوان یک نهاد ملی و با برخورداری از قوانین حمایت بین المللی از اتباع خارجی، مسئولیت ثبت نام و بررسی پرونده های تحت حمایت بین المللی را بر عهده خواهد داشت. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در طی مدت شکل گیری این روند، اداره مهاجرت را درتمام مراحل ثبت نام متقاضیان برای حمایت بین المللی و روند مراجعه ایشان، پشتیبانی خواهد کرد.

 

آپ کارگو





:: برچسب‌ها: طریق پناهندگی ترکیه, آپ کارگو upcargo,عالی شهرهای, ترکیه مردم, آپ لیر شخصی, حساب خرید, ملکی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: